niedziela, 3 kwietnia 2016

Jak to się robi w Walencji?


Rzecz oczywiście o piciu. Zdarzyło mi się pracować za barami w Polsce, a teraz trafiło na Hiszpanię. I wiecie co? Nigdy nie zaskoczyłam się tyle razy, co w ciągu tych paru pierwszych tygodni pracy. Kultura picia i sposób serwowania alkoholi są tu całkowicie inne niż u nas (jeśli trafi się tu jakiś barman z Anglii, Francji czy innych Włoch i zobaczy, że pewne rzeczy dotyczą nie tylko Walencji, bardzo proszę o wyrozumiałość - wypisuję tylko różnice między Polską a Walencją, nie mam pojęcia, czy niektóre praktyki są popularne także w innych miejscach świata).

5 komentarzy:

  1. Wow świetnie opisane, ja mieszkałam przez 12 lat w Maladze, w Hiszpani i zdecydowanie tak jest !
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://atelizabeth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na truskawkowy dżin i mojito z ananasem! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie dziś piję w Walencji...

    OdpowiedzUsuń
  4. pyszności w kieliszku, zapraszam http://fantastic-brand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie reklamuj się w komentarzach. Wszystkie komentarze zawierające adresy blogów lądują w spamie.

Jeśli chcesz dyskutować, bo się z czymś nie zgadzasz - droga wolna, bardzo chętnie, ale nie anonimowo. Takie komentarze też znikają.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...