wtorek, 26 stycznia 2016

Kochany Synku

Z przerażeniem dociera do mnie, że już przestałeś być bobasem, a powoli stajesz się małym chłopcem. Jesteś taki mądry - potrafisz bez problemu pokazać nam, o co Ci chodzi. I patrzysz na nas z takim zrozumieniem w tych ślicznych oczkach, kiedy Ci coś tłumaczymy. Czasami o tym zapominam, w końcu nie masz jeszcze dwóch latek. I wtedy dziwię się, kiedy widzę, jak duży jesteś i jak dużo potrafisz. Kiedy sam siadasz sobie przy stole, bierzesz kartkę i ołówek i zaczynasz rysować. Kiedy zaśmiejesz się na bajce w odpowiednim, śmiesznym momencie. Kiedy sam wybierasz sobie książeczkę i powadzisz mnie za rękę do łóżeczka, żeby ją poczytać. Rośniesz tak szybko.
Teraz jesteśmy dla siebie całym światem. Znam Cię najlepiej, ze wszystkich. Wydaje mi się, że dalej jesteś częścią mnie. Jednak wiem, że to się zmieni.

WPIS PRZENIESIONY TUTAJ.


6 komentarzy:

  1. ❤️Ale sie popłakałam .. Tak jakbym słyszała siebie .. Czytam tu o moich obawach i mojej miłość do mojej ukochanej córeczki .. Naprawdę nic dodać nic ująć - świetny tekst 👌🏻💞

    OdpowiedzUsuń
  2. No patrz! I się wzruszyłam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie prawdziwe, często nie odbieram telefonu od mamy- piszac jej tylko, że jestem zajęta. Tak naprawdę nic w tym momencie nie robię i moglabym jej poświęcić czas... Zazwyczaj kontaktuje się z nią jak czegoś potrzebuje, a ona mi nigdy nie odmawia. Jestem okropna dla niej, a ona mimo to zawsze jest taka dobra. Kocham ją najbardziej na świecie, dziękuję Ci, że mi to uświadomiłas. Zmienie moje postępowanie, przeprosze za wcześniejsze. Będę lepszą córką- obiecuje to Wam, a przede wszystkim sobie. Marnotrawna córka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też niedawno do mnie dotarło, ze moi rodzice przecież czują do mnie to, co ja do mojego synka. I plulam sobie w brodę za wiele sytuacji

      Usuń
    2. ps to jeden z najlepszych komentarzy w całej mojej blogowej karierze. Właśnie dla takich warto pisać :) dziękuję

      Usuń
    3. Twój wpis tak porusza. Dziękuję raz jeszcze za uświadomienie.

      Usuń

Nie reklamuj się w komentarzach. Wszystkie komentarze zawierające adresy blogów lądują w spamie.

Jeśli chcesz dyskutować, bo się z czymś nie zgadzasz - droga wolna, bardzo chętnie, ale nie anonimowo. Takie komentarze też znikają.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...